9.30 pagi tadi bangun gosok baju stok seminggu. itulah tanda rutin hidup pekerja kolar ikut dan akan bermula balik. cuti satu minggu laju je habis.habis dah hari hari yang indah. tinggallah hari yang kau kena pulun 24 jam.
bukan takat cuti aja, banyak lagi benda lain yang dah habis.ramadhan dah habis. pertama kali dalam hidup terasa sangat ramadhan dah habis.
on the way balik kampung malam raya hari tu tiba tiba sedih pulak. eceh. tapi betul. bukan nak cakap bagus tapi aku rasa sangat rugi. ramadhan aku kalut dengan dunia ke sana sini. tak di
utilize .bukan nak kata bagus sangat tapi bila sampai satu ketika kau akan rasa kerugiannya sendiri. dah kena tunggu tahun depan.tu pun kalau dan.
benda lain hilang adalah wang.wang memang la hilang manjang tapi kali ni hilang RM 1899 dalam masa satu jam setengah dua hari sebelum raya. jaga lah
atm card anda yang boleh buat
debit card tu. hari hari kau
shopping memanglah kau rasa benda ni amatlah memudahkan hidup kau. tapi sekali kau tercicir terhilangkan, dapatlah merasa
niger shopping ipad nak beli kamera bagai pakai duit kau. bank tak boleh buat apa jep. yang menyenangkan tu lah
fragile ya rabbi. kena mengadu ttpm jugak. bukan nak sangat duit tu tapi nak tengok
duty and
justice nya tu boleh pergi takat mana.
hah raul meireles pun hilang?suka hati lah. hilang
player peveret aku. babai abg mei semoga menyesal di sana.
tapi takda lah semua hilang. raya kan mendekatkan.heh. paling bagus berkumpul dengan kawan kawan sekolah rendah.biarpun kami semua orang kampung tapi alhamdulillah semuanya bekerjaya. kalau kecik kecik dulu berebut dragon ball, tangkap ketam, main bedil, tapi besar besar molek jadinya. itulah pentingnya pelajaran. budak budak ni bukan takat bekerjaya, ada yang bakal jadi pemimpin haa. raya dengan budak sekolah menengah tetap jalan macam tahun sebelum sebelumnya. terima kasih
organizer semoga tak putus semuanya.
dah mari makan pulut mak kirim dan teruskan hidup di kota, danau kota dan plaza kota rayah. selamat hari raya aidilfitri maaf zahir batin kepada semua termasuk yang enggan memaafkan.saga nya kalah saga fabregas.
lahhh dalam rempit v3 ni ada lisa surihani rupanya. baik bagi tunggul je watak dia tu. patut aku rasa ada
chemistry tadi lalu layan cita ni.