12.9.11

cinta datangnya dari ketidaksempurnaan.

dup dish dup dish dup dish dup dish.

nama aku rosman nor. aku ni senang kata urban lah. maklum la minat muzik muzik genre house,disko disko ni ha, DJ la bagai. tak percaya tengok FB aku RosmanvsDJBlend. haaa. hobi? mestilah kelabing der. asal dari kampung belah belah tanjung kapit nu. siapa kata orang kampung tak boleh kelabing. orang kampung mesti kena up dari orang bandar. ye dak. mak bapak bukan tahu pun dia orang kat kampung.

dup dish dup dish dup dish dup dish.

letih la pulak menari sambil pegang gelas ni kan. ye lah party tak kan duduk duduk je haa. kena la menari. party ramai makwe. sepsi sepsi pulak. kat tanjung kapit mana nak dapat. dup dish dup dish dup dish dup dish. diorang ni advance. takat minum ke apa tu tak payah nak jakun la. malu? kau nak cakap pasal malu? kemon la. ini urbanisasi la.urbanisasi! mana ada perkataan malu dalam kamus kelabing dan party! tengok tu makwe menari lebih lebih kita sorak tepuk tangan! sorry aku cakap kuat pasal muzik latar ni kuat!

dup dish dup dish dup dish dup dish!

cinta datangnya dari ketidaksempurnaan? apa buto cakap time time macam ni. cinta mesti lah nak yang sempurna. tak payah fikir pasal cacat cela. sempurna macam makwe yang tadi tu ha. tu la. tu tu. yang hujung tu. putih melepak hidung mancung tinggi macam omputih. tu baru sempurna. kau ni pun. nampak sangat tak sempurna. dah aku nak menari dengan makwe tu.

dup dish dup dish dup dish.


No comments:

Post a Comment