17.10.10

antara cinta dan keganasan

wow.tajuk macam drama.tapi ada sedikit unsur radikal.yakni keganasan."yakni" power.

pada awal malam sabtu yang lembab, aku makan nasik dalam periuk.sebab aku malas nak basuh pinggan.nanti kena basuh pinggan, periuk dan senduk.sudah buncit, aku ambik angin segar kat tingkap.

"tet tet..", bunyi alarm kereta.

wow.awek la.

bukan orang sini ni.lain macam je.puas aku ngusha.maklumla rumah tingkat 5.nak usha awek kat parking lot.not bad jugak kot.

gasak kau la wek.ambik rokok kejap.

ok layan tepi tingkap balik.eh.ada jantan daa.potong stim betul.apa dok borak kt divider.gelap kan.nak romen la tu.ok lagi aku nak layan.

hoo mamat ni ada member.tekulat kulat balik kereta.cover line la tu.

tiba tiba aku nampak mamat tu tunjal tunjal jari telunjuk sama kepala awek tu.kompom kena maki ni.mamat ni dah kena main sama awek ni aku ingat.haa tu la kau perangai rempit tak pandai berpikiran maju.dah kena main ngan pompuan.(aku lagi teruk negatifnya).

eh apahal.mamat tu kilas tangan awek tu ke belakang,cekik leher,tekan muka awek tu sampai nak cium tanah.ini sudah lebih bang.jangan sampai keluar silat lian kat sini.sir razmin tak pernah ajar guna silat lian untuk mencekik wanita.

aku pulak yang cuak.mati awek tu kang.nanti tak ramai la awek yang boleh aku tengok dari atas ni.lama pulak dia cekik.awek tu dah "woo wooo wooo" dah merayu.gila tak menangis.kena silat pulak.

aku nak pergi turun wajib aku kena bedal balik.dulu memang aku taff.tapi sekarang dah kepeng.taff tu cair kena cahaya matahari.jadi aku guna skill orang tak kuat.telepon polis.ambik telepon tangan dail 999.

tapi kang polis sampai dorang dah berhenti pulak.polis dah la kekurangan anggota.entah entah dia tak layan.entah entah nanti dia sampai tengok takda apa,aku pulak yang kena marah.sebelum dialing tone polis berbunyik,aku letak.

eh lama la pulak awek tu kena cekik.sori sori.terlupa pulak pasal kau.aku pun bersuara dari tingkat lima.

"hei hei hei!"

apasal hei hei hei? hei hei hei hang jebat??hei hei hei aku tak percaya cinta??.sebenarnya ayat penuh dia "hei hei hei agak agak la sikit brader.tak payah la sampah nak cekik cekik kat sini".aku tak cakap habis sebab taknak sebok,tapi kesian.atau lebih tepat prihatin.alah lebih kurang la tu.ada niat nak tolong kan.

ada effect jugak dow hei hei hei aku tu.walaupun sayup sayup, dia dengar kot.mamat tu berhenti dari power move dia.dia bangun bebel bebel apa tah  sama awek tu.dumm!!!tak pasal pasal ditendangnya unser sapa tah kat  bawah tu.ah pelik sungguh perangainya.yang member dia satu hal.dia boleh tengok aje.elok lah.

member dia masuk kereta,drive keluar dari parking, park kat tepi jalan.ni apahal pulak.nak bawak lari ke apa.nampaknya mamat tu tak buat aksi dah.cuma membebel tak sudah.awek tu tak habis habis nangis.dia ingat mamat tu boleh lembut hati la kot.

lama aku tunggu kot kot ada benda bukan bukan.dari tadi aku pakai towel ni.nak mandi pegi tengok bola.masa aku dah bazir sebab tunggu korang.takpa tunggu sikit lagi.

dalam 15 minit aku tunggu,dan dan,saling berpelukan pulak...adoi...drama drama drama.tau tadi baik aku telepon rosyam nor.adoi..lengkap la semua.aksi,cinta,airmata.adoi....pundet la korang.semua sama.lepas ni malas aku peduli.




t

No comments:

Post a Comment