14.11.10

siaran tertunda.

kesian.dah lama tak update sejak menceburkan dan keterceburan diri dalam bidang daftar tamat pindah report ni.banyak je benda berlaku.tapi bila mengadap skrin nak update,berterabur benda dalam kepala.penyudahnya main game rise of nation yang aku download tak lama dulu.game tu mainnya masa study kat kedah 5 tahun lalu.saja nak main balik.nak main game canggih-canggih macam budak- budak zaman sekanrang tak reti pulak aku.lagipun aku bukan kaki game.tapi biasa la kalau dah main mesti la sangkut sekejap.kalau besoknya cuti,itulah kerja aku.

lagu background dia macam haram.aku selalu terngiang-ngiang.bodoh gila bunyi tu.tenenet nenet tenet tet.sekarang pun terngiang-ngiang.padahal game outdated gila kot.(ah haritu pun aku main pokemon,aku peduli ape.suka hati akulah).

tenenet nenet tenet tet.ah pundet.berbunyik lagi dia.diam la bongok.

eh apa pulak cakap pasal game.ha kan aku tak tahu nak tulis apa.macam haram.mari baca kertas panjang ni ha.tajuk dia pekeliling majikan bil.17/2009.

eh.bola malam tadi pun macam haram.godemit.

No comments:

Post a Comment