21.2.11

dunia ini buat kau hilang art.


ini bukan dunia aku.dunia aku ada scene dia.aku boleh flashback.satu satu scene dunia aku lalu macam slide show.pastu hilang.pastu ulang.macam scene turbo flower power pulak.

ini betul-betul lain.jadi ini adalah mimpi.

aku tak suka dengar lagu lagi pagi pagi.bila bawak remy aku tutup radio.buto.mana mood aku ni.

pagi tadi pun aku mimpi 2 siri kejadian berlaku ke atas remy.series of unfortunate events la tu gamaknya.mula-mula ada orang yang memang aku tak suka bawak remy pastu gesel pintu remy kat satu moto.bodo.dah la aku tak suka kau, bawak la elok elok.

kendian remy punya body kena curik masa aku nak bungkus makanan.ada dua brader duduk atas remy yang tinggal rangka dan tayar.aku dengan gaya terkejut bukan fake tanya duo tu, "kena roket?"

diorang jawab, "bukan.sebab nak 20,000 dah.kena servis sekarang.nak body kena hantar servis dulu.nak sekarang kena bayar".

aku panas je tengok gaya dua brader pakai baju ijau katak pisang tu.

aku kata, "ahh apa pulak nak kena bayar.suka hati aku la nak servis bila.nanti hantar la.belum sampai lagi pun".

yang panjang sikit tu jawab, "ha mampus kau.nak ambik body nanti datang bawak duit", sambil melangkah ke dalam kereta diarong.teksi saga merah putih.

aku mencarut sorang sorang, "apa pulak macam ni!" sambil tetonggeng tengok nombor plat teksi tu.JCI 1179.(sapa nak tikam ekor ambik nombor tu).konon konon ambik pastu repot polis.

tiba tiba si panjang tu keluar.dia rangkul leherku lalu bedebuk bedebuk.dua kali tumbuk rusuk.

aku terjaga.itulah kick yang aku cari.sakit sial badan aku bila aku bangun.boleh tahan penumbuk panjang tu.

jadi sekarang aku kembali pada mimpi stage satu.mimpi yang duit dalam bank aku ada lapan ringgit lebih.aku tak nak lama kat sini.dunia ni buat aku takda art.otak aku penyet dan buntu.aku sentiasa bad mood.yang aku konfiden ni mimpi sebab aku dah lama tak jumpa gasing.tudung saji berbentuk kon pun tak berpusing. 

moga moga bulan depan aku boleh merempit kembali.kolumpo.aku cabar kau.

No comments:

Post a Comment