14.4.11

lain macam.

balik dari briefing treasure hunt mk land langit hitam belah belah jalan duta.hitam lain macam.celah celah bangunan nampak klcc sama kl tower.cantik lain macam.belah kanan awan ada sikit cahaya.macam bulan.pun lain macam.

turun pusat bandar damansara sedas dua titis hujan tuju visor.murad sebagai jockey buat isyarat it's going to rain.it's going hapanya.dah rain la tu. macam mana entah isyaratnya aku tak ingat.susah macam buah tiga line.aku kecikkan badan menyorok belakang dia.supaya aku tak basah.borak volume 5.maklum la atas motor.nak kena ludah ke cakap pelan pelan.

masing masing terpana tengok keadaan yang lain macam. bila nak kona turun jalan besar,baru kami perasan.

fak...kita terperangkap dalam treasure hunt...

bersambung.

2 comments:

  1. Lain macam betul entri ni, Caon. haha.

    * Kelmarin otw pi Jalan Duta ada sorang polis trafik bawak kriss kat lorong moto. Hujan lebat lain macam. Punyalah laju, semua yang ada kat lorong moto tu di honnya. "Ketepilah, aku nak cepat ni!", dia sound aku yang tengah maintain risau jalan licin.

    Tak sampai 5minit, aku nampak moto polis tu terbaring tengah jalan. Polis tu dalam longkang. Luka teruk. Ada sorang brader tu berhenti kat polis tu sambil sound, "...orang lain pun nak cepat jugak" lepas tu blah tanpa rasa bersalah.

    Memang lain macam.

    ReplyDelete
  2. lain macam lain macam.klu aku din, aku ckp, bang bangun bang.apa baring kat sini.tadi kata nak cepat.

    ReplyDelete