21.9.10

kekanda di medan perang,adinda di medan seni.

petang tadi aku ke seksyen 7.lama dah tak pergi sana sejak habis belajar di pusat kecemerlangan bumiputera yang tercinta.ikut highway.lalu belakang bhp.bhp.oh.aku ada moment la kt belakang ni...

masa tu aku kerja kat cheras.balik dari kerja aku terus ke seksyen 7 untuk hantar barang sama seorang civik.aku sedikit berdebar ye.maklum la jumpa civik.padahal hantar barang je pun.

sedang aku pancung semua motor yang ada,aku terpaksa slow sebab ada pakcik india easy ride tengah2 jalan.mungkin dia guna auto cruise.nak kata motor dia sedap,karat lagi banyak dari cat.tapi tayar botak tepi.kuat kona baring ni.

sedang aku cemuih cucuk dia sambil jaga jarak selamat,tiba tiba dia kalih sikit.ptuihhhh!

demit.aku kena ludah beb.kahak beb.baik punya.kena tangan kanan.automatik tangan aku berhenti pulas throttle.aku rasa melecur.aku rasa hina.aku rasa pundet yang maha hebat.

aku berhenti basuh tangan kt toilet belakang.aku tak kejar dia.sebab aku tahu dia tak kan jilat balik ludah tu.lagipun mungkin jadi punca pergaduhan kaum yang sia sia.tak satu malaysia la nanti.

aku hantar barang cepat cepat.balik aku x makan nasik.aku trauma.trauma yang melanda menikam nikam jiwa.

aku juga patut dapat penghargaan dari kerajaan.betapa besarnya pengorbanan aku pada usia yang muda.atau orang melayu memang mudah beralah.entahlah.mari sama sama kita angkat jari telunjuk.

No comments:

Post a Comment